zaterdag 14 maart 2015

Bloghop Still Sale a Brating!

Leuk dat je langs komt hoppen! We hebben een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s. In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat de SU-per leuke mogelijkheden zijn met de producten die je bij besteding van iedere € 60,- gratis uit kunt kiezen tijdens deze Sale-a-Bration periode.

Als het goed is, kom je hier terecht via de blog van Janneke de Jong (klik!).

Mijn kaartje bevat knoopjes en een stempelset uit de Sale-a-Bration actie: stempelset Best Day Ever en de Best Year Ever Accessory Pack:


Zoals je kunt zien, ben ik lekker weer aan de klieder geweest. Ik heb 2 kleuren inkpads op een stukje window sheet gedrukt, zodat je wat kleur krijgt. Vervolgens lekker nat gespoten en mijn kaart erin gedoopt. Goed laten drogen, daarna kun je desgewenst het proces herhalen.
Mijn label heb ik gestempeld met de Best Day Ever stempelset en daarna nog een beetje vellum erover, dat geeft een wat subtieler effect, wat ik zelf mooi vond combineren met het aquarel op het papier.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
Nou, hop lekker verder naar Ingrid Reyners (klik!) en kijk wat voor moois zij heeft gemaakt!

   

Lieve scrapgroetjes,
Miriam

Gebruikte materialen
Cardstock: Whisper White
Inkt: Coastal Cabana, Daffodil Delight
Stempelset: Best Day Ever
Overig: Best Year Ever Accessory Pack





26 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Miriam, een leuke techniek om een keer uit te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden, Miriam! Lekkere frisse kleurtjes. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje. Deze techniek is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Miriam, in echt voorjaarskleurtjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Miriam, heerlijk hé dat geklieder. :) Moet ik ook maar weer eens doen. :) Super leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miriam, lekker vrolijk kaartje met een leuk techniekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke techniek,ga ik ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty!
    Mooie kleurtjes en deze kaart ga ik eens casen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk! Techniek kende ik al, vond m wel erg speels toen hihi, maar je krijgt wel mooie resultaten ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaart Miriam.
    En idd een leuke snelle techniek.
    Van mij mag dat papier in de grote cattie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Miriam,
    Het voorjaar komt je tegemoet met dit kaartje:)
    Ja het lijkt een heel eenvoudig kaartje, maar als je goed kijkt zit er toch meer in dan je op het eerste oog denkt. Ik zie achter de tag een soort filterpapiertje en gerafeld baker twine, maar ervoor een tag van vellum. Dat maakt voor mij jouw kaartje bijzonder.
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geworden, ga ik ook eens proberen. Leuk die nieuwe ideeen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan! Wat zijn de spullen van SU toch leuk he, bij mij ook echt favoriet!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga dit zeker ook eens proberen, vind je tip over de sheets erg waardevol ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje in mooie kleurtjes! Toevallig ook dezelfde techniek gebruikt voor de hop van gisteren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En terwijl ik dat over de techniek had getypt dacht ik.... dat heeft ze volgens mij bij mij erop gezet! hahaha! Ben geen 30 meer, dan krijg je dat... ;-) maar 't blijft leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. blijft leuk die techniek en lekker zonnige kleurtjes, supers Miriam!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Miriam. Leuke techniek inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk blog ! Veel SU ! Ik ga je volgen !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS