woensdag 9 april 2014

Fotoalbum van enveloppen

Vandaag een leuk projectje wat ik heb gemaakt met de enveloppen van de Hip, Hip Hooray (art.nr. 134998, € 24,95) -cardkit.
Deze cardkit heeft alles voor het maken van 20 kaarten. Maar dus ook voor het maken van een mini-album. Ik heb alleen een extra stempelset gebruikt en wat washi tape en lint. Verder komt alles uit de kit...

Twee weken geleden zijn Mike en ik een weekendje naar Manchester geweest. Dat was nog een verlaat verjaardagskado'tje.
Veel foto's tijdens deze 2 dagen gemaakt. En ja, die moeten natuurlijk gescrapt worden....
Album van enveloppen
Als je goed kijkt, zie je kleine tabjes uitsteken. Dit zijn kleine inserts die je eruit kunt halen. Hierop kun je nog leuk wat foto's of notities kwijt.

Shop till you drop!
Inserts waarop je nog heel wat kwijt kunt...
Workshop Hip, Hip, Hooray!
De workshop Hip, Hip Hooray bestaat uit deze cardkit en gebruik van extra stempelsets. Naast het maken van kaartjes, leer ik je ook hoe je dit album maakt.
Daarna houd je meer dan genoeg materiaal over om thuis ook nog wat leuks te maken!
De workshop wordt op vrijdag 2 mei om 20.00 uur in mijn gezellige workshopruimte gegeven. Er zijn maar een paar plekken, dus reserveer jouw plekje snel!

Mocht je meer info willen over de workshop of je willen aanmelden, stuur dan even een mailtje naar cardsandscrapping@live.nl
Zie ik je ook 2 mei?

Lieve scrapgroetjes,
Miriam



2 opmerkingen:

  1. Hoi Miriam, wat een leuk blog heb je! Mooi foto-album heb je gemaakt zeg met de hip hip hooray set! Ziet er superleuk uit! Ik vind de stampin up spulletjes allemaal zo gaaf, je kunt er zulke leuke kaarten en meer mee maken! Ik heb er zelf eigenlijk nog niets van, maar zie op zoveel blogs zulke leuke dingen dat ik denk ik toch maar eens wat uit ga zoeken! Groetjes, Miranda v.d.W.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda, dank je wel voor je lieve berichtje! Ja, leuk he, wat je er allemaal mee kunt? Mocht je meer willen weten van de producten of een andere vraag hebben, je mag me altijd een berichtje sturen!
      Mailen mag ook: cardsandscrapping@live.nl

      Groetjes,
      Miriam

      Verwijderen

BLOG DESIGN BY DESIGNER BLOGS